Wednesday, 26 October 2011

Hasil Karya Seni Saya

Assalamualaikum
Jwb jwb tak jwb dosa

Saya ade pantun ckit .
Baca taww .

Membuat kerja dgn titik peluh ,
Tanpa mengira masa yang tetap ,
Buat kerja biarlah ikhlas ,
Membuat dgn ikhlas mudah disiapkan .

hehe tgk laa ye hasil lukisan saya yang saya buat smlm .

Cantekk tak ? Mestilaa chantekk sbb pelukis yg profesional
yg lukis .

Cehh , puji diri sendiri .
Ala tkpee Sekali sekala puji diri sendiri .
Tak salah kan .

Nah tgk ni .


Jgn kate buruk tau .
Nanti saya nangis .
Awokk pujuk blek .

Sincerely by , Ana Berry


Terharu Iteww Dpt Kwn Cam Ni :)

Assalamualaikum
Jwb jwb
Tak jwb dosa

saya ada pantun ckit .baca taw .

Sahabat sejati sahabat setia ,
Ikhlas bersahabat membawa berkat ,
Selalu memberi nasihat berguna ,
Agar selamat dunia akhirat .

Hye saya nak cer psl kwn saya ni ,dia mmg baik .
saya sygkan dia . dia murid baru kat skola tapi dia pandai ,
baik . walopon dia murid baru tapi saya dgn dia rpt sngt .
 Dia laa yg tolong saya mase saya gaduhh
dgn Farahin . Tapi satu je aku harap kat dia .
Dia jgn pindah .

Nurin tolong jgn pindah ye .
Kwn aku yang lain yang daa lme aku knl pon
deorg tak sebaik kau . Kau lagi baik dari deorg .
Sambil Aku tulis ni pon aku nngis . sbb kau lain drpd yg lain .
I LOVE U N I MISS U .
Semoga kau phm perasaan aku .





Yeayy ! Dpt juga bergamba dgn dia .

Sincerely by , Ana Berry

Sunday, 16 October 2011

Hangout :)

ASSALAMUALAIKUM
Jwb jwb , Tak jwb dosa !

saya ada ckit pantun , baca taww !

Tinggi bukit gilang-gemilang
Air laut tenang-tenangan
Kami berjalan ke sana sini
Akhirnya bertemu juga









Semua pics ni amek pkai DSLR Nikon .

Sincerely by , Ana Berry
Ana Berry Official Blogspot 2011