Monday, 28 November 2011

Batrisyia suazam =)

Assalamualaikum
Jwb jwb tak jwb dosa .

Saya ade pantun ckit .
Baca taww .

Dialah baik Dialah pandai ,
Orgnye comel sngatlah manis ,
Kalau Dia memilih yg baik ,
Tentu dia yg terbaikkkk .

Ha semua . denga niee . Saya nak citer tntg budkk comel
gile gilee . Kaw kaw nye lahhh . Cehhh .
Isyia , ana rindukan isyia . msuklaa balikk skola cj .
Plzzzzzzzzzz .

Nak tau tak ? hari tu , dia tertinggal payung dlm bas ,
Then aku ambik laa . sbb esok aku nak  bagi dkt dia .
Pastu korg nak tau takk , kat skola agame , aku ambikk laa payung dia . then aku
ckp isyia cantekk tak payung aku ????
patu isyiaa kate cantekk .
Aku pon ckp laa dlm hati , isyia tk tau ke yg payung nie payung diee .
Then dia tnyelh aku , ana beli kat mane ???
Aku ckplh kat sogo .
last last aku bg lah payung tu blekk dkt dia . rase mcm kecian pulkk
kat diee . aku mnx laa maaf kat dia . then dia kate mane ana jumpe .
Aku pon ckp laa dkt dlm bas . hehe . btw sygg isyia sngt .
Jgn lupe. your be my friend .

Nak tgk tak muka dia yg tomeyy tomey tu . Jom !!!



Tomey kan . aikk isyia mrh jgnlaa smpai cam tu skali . smpai pgng senduk tu .
grg juga awok ye . Sori isyiaa sbb ana ambik gmba isyia yg nie ltk kat
dlm bloggg . <333333 Luv u .

Sincerely by , Ana Berry .

1 comment:

Niena Sofea said...

Salam kenal ..

Niena singgah sini ye .. =)

Sudah follow .. =)

Post a Comment

Ana Berry Official Blogspot 2011