Friday, 18 November 2011

Meet Me N My Cousin !

Assalamualaikum
Jwb jwb tak jwb dosa.

Saya ade pantun ckit .
Baca taww .



Ke kota damansara hari selasa..
Pulang pergi naik kereta…
Sabtu kita mula berpuasa…
Kalau ada silap dan salah… maaf ya!!

Wah , Saya nak ckp tntg diri saya n kazen saya .
Saya syyg kan adek beradek besar saya .
Lgpon diowg baik pe . hehe .
Tgk laa smpaikan kitorg pegi i-city .
Best laa pegi sana .
Taon lps saya tido umh dia sebulan .
Bestnyee .
Lgpon kitorg selalu main ptg .
Nak tgk pics tu . okayy jom .
Tgk laa kat bwh tu . hik hik .
Semoga bergembira .


Ha . ni saya dgn caca .
Name : Nurin Hasya
Call Dia : Caca .



Ha . ni pulakk time saya naik buaian . mcm budk2 kan .
Haha .

Gigit awak . korg pena naik ke dinasour nie ?
Kalo pena . ermm .


Ni muka keletihan saya lps main . pnt laa .
Tapi paksa diri tuk senyum .


Ha . ni saya dgn nana .
Kazen jugakk .
name : Nur Farisah Farzana .
Call dia : Nana .
nama kitorg nak same kan .
Farhana dgn farzana .
bukan adek beradek laa .
Cousin .


Muka gayat . oooo mak . saya takut .


Hehe . Chumell tak ? Mesty la chumell kan .
Awek cun . hik hik perasan lebih .

Thnx .

Sincerely by , Ana Berry .









No comments:

Post a Comment

Ana Berry Official Blogspot 2011