Thursday, 22 December 2011

Alaaa ! Sedih laa !

Assalamualaikum ,
Jwb jwb tak jwb dosa .

Saya ade pantun ckit ,
Baca taww .

Anak kucing di keranjang kayu ,
Baru beranak sudah menyusu ,
Meski kamu tak lagi milikku ,
Di hatiku tetap terukir namamu .

Wey , Pantun aku selekeh duhh !
Whatever ! knp nie ? Title bunyi Laen mcm je ! sedih ? Knp ?
Putus cinta ke ! Eyh tak laa !
Nak tau cerite sbnr ? ? ? baca bwh nie .

Esok Hari jumaat , Aku ada bela kucing , daa dekat sebulan jugkk laa aku bela kucing aku tu !
Kitorg satu family , Blik kmpong esok , jumaat mlm !
Blik KL Maybe hari ahad ! Nnty siapa nak bg kucing aku mkn ?
Lgpon kucing aku bukn ade kat sngkr pon !
Sebab kalo ltk kat sgkar , Nnty kesian dia ! ye laa ! dia pon nak hidop bebas btol tak ?
Apepon , Aku syg kan kucing aku Nemo !

I <3 U Nemo ! Muahhh <3 <3 <3


Sincerely by , Ana Berry .

No comments:

Post a Comment

Ana Berry Official Blogspot 2011