Wednesday, 21 December 2011

Alamakk ! Leceh aaa Cam nie ! Siot duhh !

Assalamualaikum ,
Jwb jwb tak jwb dosa .

Takde pantun tuk tajukk Ini .

Hye Bloggers semua , Pagi - pagi lagyy aku daa update blog ,
Sihat tak ? Kalau Sihat Alhamdulillah ! Kalau Tak Sihat , Pergi
Klinik . Kot kot laa Ade Yg Smpai demam kita mne nak tau kan !
Eyh kejap , ape yg aku merepek nie ! Title laen , tibe2 isi kandungan dia merapu !
Okeyh , Aku cerite sekrg ! Knp nie ?
Ape yg Alamak ? Leceh ? Siot ?
Ape ape ape nie ?
Kalau nak tau , jom baca bawah nie !

Korg , korg nak tau tak . Korg kan pkai Shoutmix kan ! Temasuk laa aku .
Shoutmix nie sape yg tak buang , dia kne byr dgn duit .
Nak duit je kann Shuotmix tu ! Korg kne byr dgn duit US .
Aku tak tipu ! Kalo korg tak caye , korg baca kat shoumix korg tu ,
Pekataan dia , " Important Notice " Baca yg tu !
Korg kne delete taw shoutmix korg sblom , 1/1/2012 nie !
Korg semua , mesty tak  nak kne bayar kan !
So , delete laa ! Tapi , haaa Ade tapinye .
Tapi , Kalo korg nak buat mcm shoumix tue , ade lagyy yg laen ,
Nak tau ape dia , Ni haa nama dia ! ------- > cbox .
Tapi , cbox nie leceh aa . Dia tak bnyk pilihan warne , n aku yg tgk pon benci !
Ye laa , mestyy korg lagyy suka kan shoutmix kan !
Sebab cbox nie tak bnyk pilihan warne yg korg suka !
Aku pon Tak tau laa nak buat cam ne lagyy ! So , nak tknkk tepaksa jugkk
laa buat cbox . Sebab aku tknkk byr !
Ingat Tau Blogger yg lain ! ! !

Kalau daa hbes baca , jgn laa pulkk lupe nak komen ye ! =)


Sincerely by , Ana Berry . 


No comments:

Post a Comment

Ana Berry Official Blogspot 2011