Thursday, 22 December 2011

Alangkah Indahnya , Kalau Aku Jadi Mcm Nie !

Assalamualaikum ,
Jwb jwb tak jwb dosa .

Saya ade pantun ckit ,
Baca taww !

Tumbuh melata si pokok tebu ,
Pergi pasar membeli daging ,
Banyak harta tak ada ilmu ,
Bagai rumah tidak berdinding .

Hye Bloggers ! Mlm mlm nie borink laa kan ! Sbb borink laa Ana Bukk blog ,
Tangan nie daa gatal sbb tak tahan bau keybord untuk taip taip .
Korg Suka Tak tgk kalau wanita berpurdah ?
Ana suka . Terutamanya Budk budk !
Terlalu comel bila tgk Diorg pkai purdah ! Tapi , Bila Difikirkan balik ,
aku rase kalau org yg berpurdah nie , nmpk sopan , ayu DLL .
Tapi kdg kdg ade yg saje je berpurdah . Padahal perangai tak sebaik mane pon !
Saje je nak tunjuk tunjuk !
Aku Bukn laa ckp org yg berpurdah nie , jahat ! Sesetengah drpdnye !
Tapi , Aku rase mcm nak je jadi wanita solehah mcm nie !
Ye laa buknnye ape , bila tgk kat cermin kalau kita berpurdah ,
nmpk so so sooooooooooo cuteeeeeeeeeeee !
Cehh , ikot ayat dlm iklan je ! Ghaha !

Tapi kalau aku berpurdah , kalau perangai tu tak elok , Lebih baik tkpyh kan
tutup sana tutup sini ! Same je . Lagyy bertambah dosa adelah !
Btw , Mak arab mak arab skang nie yg berpurdah ,
anak dia pon turut serta jugkk kan !
Biaselaa anak beranak ! Mestyy laa same ! Btol tak ?
Hewhew !

 

Korg nak tgk tak muka yg aku mksudkan budkk yg comel tu ?
Nak tgk , jom terjah bwh nie ! Tgk puas puas !
Jgn laa pulkk smpai mata juling ye !




Ahh comelkan ! Nmpk ayu je ! Hewhew !
 


Sincerely by , Ana Berry .


 

No comments:

Post a Comment

Ana Berry Official Blogspot 2011