Friday, 16 December 2011

Bgos Laa Sgt Kau Kann ?

Assalamualaikum ,
Jwb jwb tak jwb dosa .

Takdee pantun tuk tajuk nie .

Hye ! Wahhh Tajukk tu pnasnyee ! Knp nie ????
Aku pon tak tau laa nak cerita mcm mne . Org yg tak Pandai nak menghargai jasa budi yg
aku tolong kat dia ! Actually , Kalau tknkk balas jasa ok finee !
Aku tkdee laa sedeyh n saket hati , but
Kalau Yg kau boley bagi kat aku , Seperti , Terima Kasih ! Pekataaan yg pendek jee !
Buknye berjuta juta nak sebut pon susahh ! Kfinee mmg laa
kita tkboleyyy memaksa org ! Tapi Nabi muhammad Kann daa kata
Jika ade yg membantu kita , kita kene laa balas dgn " TERIMA KASIH "
Ustazah dan ustaz pon ade ckp cam tu jugkk ! Kalau kita tkboley bagi dkt org tu ape ape .
Kita kenelaa ucapkan Satu nie je pekataan Yg kat ats tu .
Kalau susah sgt , Ckp Thnx pon daa okeyh daa !
Aku buknn laa nak paksa org untuk berterima kasih kat aku ! But Kita kan sedara sesama islam !
Berterima kasih dan bertolong menolong tu kan sifat umat islam !
Jadi kita sama sama islam nie , kenalah Mengamalkan sifat cam tu ! =) (=
okeyhh aku tau kau sbnrnye tak ikhlas nak kwn dgn aku !
Tapi selama nie aku mungkin terhegeh - hegeh n perasan je kott yg kau tu suka kwn dgn aku !
Okeyhh takpe ! But kau kann mmg benci kan aku !
Selama nie aku ikhlas n sudi nak kwn dgn kau ! Tapi kalo daa mcm nie ,
ermm tkpelaa aku nie perasan je kott !
Lgpon pape pon aku tknkk kita sering bergaduh mcm nie ! Kita lupekan je laa ye psl terima kasih nie !
PApepon aku daa anggapkan kau nie mcm adik aku ! Sbb aku syg kan kau sbgai kwn aku !



Sincerely by , Ana Berry .

No comments:

Post a Comment

Ana Berry Official Blogspot 2011