Tuesday, 27 December 2011

Sedih , Nangis !!!!!!!! =(

Assalamualaikum ,
Jwb jwb tak jwb dosa .

Saya Ade pantun ckit ,
Baca taww .


Ada anak sedang bermain ,
Berlari-lari melompat pagar ,
Bila kau menanti yang lain ,
Mungkinkah hatiku akan tegar .

Korg !!!!!!! Aku sedih sgt . Aku baru je happy . then tetibe jee sedih !
Sad for what ?
Sbb Nurin , Dia kata dia nak pindah !
Knp pertemuan aku dgn dia , terlampau cepat sgt !
Tak Boley Ke Kalo Biar 5 Tahun ke ? Atau selama lamanya ! Knp Knp ?
Okeyh , aku tau ini semua ditangan tuhan !
Tapi aku tak sanggup berjauhan dgn dia ! Dia baik . Dia lain drpd yg lain yg aku knl !
Pertama kali , aku berkenalan dgn dia ,
Dia buat hati aku menjadi happy !
Selama nie , kwn kwn aku yg lain tkpenaa buat aku rase happy
mcm yg aku rase sekang nie !
Dia buat aku rase suka !
Thnx nurin ! But skang nie , Aku tknk dia pindah sbb aku tknk berjauhan dgn bff aku !

Korg  Nak tau tak , mase aku gaduh dgn farahin ,
Dialaa yg membatu aku
untuk bersabar n berbaik semula dgn ain iaitu farahn !
Knp hidopp aku mcm nie ?
Org yg baik sgt dgn aku selalunye pergi meninggal kan aku !
Diorg semua pergi jauh . Mcm Intan , Nurin
Diorg berdua ni baik sgt !

Aku ingat lagyy mse darjah 4 . Aku dgn intan kwn rpt sgt !
Tapi satu tahun n 8 bulan je kitorg knl !
Pastu dia tros pindah ! Tapi knp rmai org benci dia ! korg benci dia sbb korg kata dia gedik !
Korg tak sedar ke , diri korg tu pon gedik .
Cermin diri tu dulu sblom nak khutuk org ! jgn smpai mulut tu , aku yg bakar .
Ingat lagyy mse dia tepon aku , dia nngis !
Sbb dia kata dia tak snggup pergi meninggal kan kwn baik dia sendiri !
Aku rindu dia sgt sgt !

Nurin pulkk dia nak pindah ke Penang ! N Dia kata dia tak kan blik kl lagyy !
Aku Tak tau nak ckp ape lagyy .

Yg Baik Dgn Aku Semuanye pindah ! Knp ? Okeyh
Aku phm , ini adalah takdir !
Aku tepaksa redha !

Lappy nie daa penuh dgn air mata aku !
Smbil aku tulis nie pon , aku nngis !

*Nurin please jgn pindah !
Aku daa tak thn daa nie . Intan yg baik dgn aku pon pindah .
Ape ape lagyy kau pulkk nak pindah !





Intan , Ana rindu kat intan ! Kalo panjang umur ,
Inshaallah kita bertemu lagyy !
Imy :(




Nurin . Knp Harus pindah !
Kau sanggup tgk kwn kau nngis mcm nie ?
Please wey , jgn pergi !!!!!!
Aku suka kau sbgai kwn aku !
Kau kwn baik aku dunia akhirat ! Your Be My BFF .




Sincerely by , Ana Berry .





1 comment:

Cukulat Amirica .. said...

thanks ana :) . but , takdir . :(

Post a Comment

Ana Berry Official Blogspot 2011