Monday, 23 January 2012

Smile is Cute ! Senyum itu sangat Comel !

Assalamualaikum

Hye semua , Ape khabar ? Sihat ? Ana sihat je , Alhamdulillah !
Cuba tgk title tu ! Wahhh !
Ceria kamain lagy kau ye ana ! korg semua mesty suka senyum kan !
Ye laa senyum itu kan satu sedekah . Give your smile for me ! Pleaseee ! Now give your smile for me !
Ha , kan cute tu  kalo senyum ! Tengkiyuu for your smile !
Ana Pon akan senyum balik kat korg ! Nah ambik nie ! Ini senyuman ana untuk korg =)
Korg korg ! Nak tau tak ?
Sape nak tau angkat tangan mcm saya !!! hehe !
Nak tau tak ? nak ? Nak tak ?
Okeyh ana citer dkt sini ! Nak tau ana nie mmg suka senyum bila nmpk org !
Tapi ana tak laa 24 jam senyum !
Ye laa nnty org kata ana nie gila pulkk ! Haishh ! tu daa jadi pergaduhan tu !
Ana mmg org yg suka senyum pada anda !
Kalo korg nmpk ana tak senyum kat korg tu mknenye ana BAD MOOD .
By the way , Ana nak mintak maaf !
Ye laa kalo korg rase ana nie tak suka kat korg ! Sorry i say ! Maafkan tau !
Sedangkan ALLAH pon boleh maafkan hambanya . Inikan pula
hambanye ! Haa , dgr sini ana nak citer !
Tak semestinye ana semyum kat korg wahai lelaki , ana suka kat korg !
Ana senyum , sbb ana memberikan sedekah kat korg !

Anyway , pastikan bila korg senyum tu ikhlas !
Jgn laa senyum tak ikhlas . ALLAH nmpk perbuatan anda dan isi hati anda !
Ana senyum kat korg pon ikhlas  tau !
Buat ape senyum tak ikhlas ! Mcm tu lebih baik tak yah senyum ! Kan ?
Hehe ! =)
Ana suka kalo tgk kwn kwn ana senyum ! Nmpk cute sgt !

Tgk laa nie baby nie senyum ! Kan nmpk cute ! Kalo kitee semua senyum mestyy
lagyy cuteee !




so sooooooooooooo cuteeeeeeee !

Jgn lupe tinggalkan komen anda !


Sincerely by , Ana Berry .

No comments:

Post a Comment

Ana Berry Official Blogspot 2011