Wednesday, 19 December 2012

Tak sangka . Cepatnyee laa hai masa berlalu .

 
 
Hye guys . Korg mesty pelik kan dgn title tu . Ape benda laa yang aku merepek kan . Muahahaha , lupakan je laa . K , skang ni nak ckp laa ni . Nak tau tak ?
Tknkk tau daa . Pegi berambus . #HaishhGarangnyeee . Mesty laa kena garang sebab ..........
Kahkahkahkah , aku daa merepek lagyy .
K , laa korg mesty bosan dgn aku . Bila laaa aku nak start cerita kan . Ape yang aku tau merepk je . Right ?
Jangan marah marah , nnty cepat tua . Opsssss . Tua ?
Berkenaan dgn title tu , ana nak ckp yang ana ni daa nak masuk sek men , huaaaaa cepatnye .
Baru nak main main ala ala kanak kanak ribena . Ecehcehhh .
But , betul laa kan cepatnye masa berlalu . Pejam celik pejam celik daa nak masuk 2014 .
Opsssss tersalah . 2013 laa . Haha maklum laaa terlampau excited SANGET.
Huhuhu ter (CAPS LOCK) pulkk .
 
Jom , kita pasang niat baru bahawa masuk je 2013 kita nak jadi
orang yang baik , yang berguna utk negara , yang pandai , yang hormat orang tua .
Okeyh kita pasang niat baru . Bukn sahaja 2013 , sampai bila bila 
pon kita amalkan mcm ni . InsyaALLAH kalau umur kita panjang . Ana ckp buknnye untuk korang sahaja ,
But , untuk ana jugkk . Okeyh .

Korang daa beli baju skola ? Ana , ALHAMDULILLAH , daa . But , stationery je n bag belum beli .

Okeyh sampai disitu sahaja . Yang lemah dari saya sendiri , dan yang baik dari ALLAH S.W.T
Jadi , jika ade kesilapan , mohon ampun maaf dari saya .


Sincerely by , Nur Farhana

No comments:

Post a Comment

Ana Berry Official Blogspot 2011